Megemlékezés az életem kalandja előtt fejemben uralkodó káoszról, és válasz 1 évvel ezelőtti önmagamnak
2018. június 17. írta: kinga.sunny

Megemlékezés az életem kalandja előtt fejemben uralkodó káoszról, és válasz 1 évvel ezelőtti önmagamnak

Ilyen volt az agyam 11 nappal az utazás előtt

Milyen telefont vegyek, milyen bankkártyát szerezzek, legyen-e hitelkártyám, hoppá nem lehet hitelkártyám, mert nincs munkaviszonyom, buktam az airport lounge-ot, a fenébe is, pedig még sose, voltam, és ezután se leszek, nem veszek iphonet, pedig akartam egy ihponet, tök menő lett volna, ha nem lehet hitelkártyám, akkor minek töltöttem ki a hitelkártya igénylő lapot, hol az eü kártyám, hol a taj kártyám, hol az adókártyám, mikor lesz már dobozokban a lakás, mikor jön el az esti fagyizás ideje, mennyi pénzt váltsak, mikor menjek vidékre elköszönni a rokonoktól, mikor jöjjenek a költöztetők, hogy fotóztassam be a lakást, szabad tud-e lenni a hétvégém, mikor jön meg a megrendelt télikabát, milyen aláöltözetet vegyek az északi -20 fokra, vegyek-e 1 nutellát a hétre, a szintetikus aláöltözet büdösödős, de jobban szárad, mint a gyapjú, de a gyapjú gyapjú, szögbe léptem az utcán, de nem lett semmi bajom, túl vagyok az utolsó előtti fogorvosláson, éljen éljen, a neheze már megvolt, jövő pénteken az osloi reptéren ébredek és százcsillióért veszek majd kávét, ha addig élek is, jövő szombaton már egy szigeten ébredek, holnap az ágyamban ébredek, holnapután másnál ébredek, jól lehült a levegő, és vége is a nyárnak, jó kemény télbe megyek, mennyi újságpapír kell a konyhai törékenyek becsomagolásához, vajon mennyi ruha fog beférni a hátizsákomba, milyen kézipoggyászt vigyek, milyen lesz a búcsúbulim, mi hiányzik a listámról, sim kártyát is kell vennem, oda kell ajándékoznom a mobilom is jó helyre, vajon hová tűnnek majd a régi telefonmemóriámból az értékes számaim, milyen biztosítást kössek, van-e kényelmesebb kabát más üzletekben, vagy megvegyem azt ,amit felpróbáltam, el ne felejtsek még egy pár gyapjúzoknit beszerezni, miért voltam hisztis délben a telefonban, idegesít hogy hisztis voltam, mikor menjek ügyvédhez, mikor jöjjenek a költöztetők, hány doboz fér el abban a szobában, ahova a dobozaink kerülnek, egyáltalán mikor fogok helyet csinálni a dobozoknak, le kell mentenem a gépről az adatokat egy itthoni mobil rackre, van-e elég pendrive-om, kész leszek-e valaha, mi mindent sikerül megcsinálni, mit vacsorázzak, mikor zuhanyoztam utoljára, kik jönnek a búcsúbulira, kikkel nem tudok már találkozni, mikor ér ide, hiányozni fog, kéne albérlő, hazajövök-e karácsonykor, mit felejtek el elintézni, vajon milyen lesz a vendéglátóm, mennyit fogok tudni kint zenélni, mennyi pénzt váltsak be kp-ba, mit vegyek holnapra a boltban, mit főzzek, szerdán kilátogassak-e hozzá, hány körömlakkot kéne vinni az útra, mi van ha egyszer megfagyok egy hegyen, hányan élnek azon a szigeten, fogok-e félni egyedül a nagy házban, jön-e ki valaki látogatóba idén, mikor lesz pénzem brazil repjegyre, hogy lesz munkám és albérletem, jajde várom a péntek estét, biztos jó buli lesz, koncert is lesz, de addig az egész lakást be kell dobozolni három nap alatt, úgy érzem nem haladok jól, jöjjön már meg a télikabátom, amit rendeltem, de tényleg, hát hogyvanezmár, ne legyek ingerült a kedves emberekkel, tök érdekes, hogy szögbe léptem ma, kár hogy vissza kell mennem mindenhova ügyintézni és semmi se sikerül elsőre, asszem megveszem azt a telefont az ismerőstől, fenébe nem jutottam el jógára 2 hónapja, és nem is úsztam 1 hónapja, kéne egy kis wellnessezés holnap, na erre rákérdezek mert tök király lenne, vajon mikorra lesz kész a weboldalam, milyen idő van most a ott a szigeten, vissza kell szereznem a törikönyveimet is, az összes jó ruhám el akarom vinni, nincs téli elegáns cipőm egyáltalán, kell-e esőnadrág az élethez, ezt évek óta nem tudom, mikor küldik a check in papírt és hol fogok nyomtatni, mit csináljak az utolsó napon, mielőtt kimegyek a reptérre, hogy menjek ki a reptérre, most akkor igyak még egy kávét vagy ne, éhes vagyok vagy nem, még mindig nemtom mi kell a boltból, mi fog megromlani ha lelépek, hagyjak-e kaját az albérlőknek, hazajutok-e jövő nyáron néhány hétre, mit felejtek el, mit vegyek este fel, mit vegyek pénteken fel, úristen milyen hosszú a to do listám, tök fáradt vagyok, mi nem jut eszembe, hogy leszek kész, mikor lesz ennek már vége. jaaa, igen , tizenegy nap múlva, mert akkor elindulok. 

kaosz_kep.jpg

És akkor a válaszok a 10 hónappal ezelőtti kérdéseimre: 

Lett munkám, és még nem fagytam meg egyetlen hegyen sem. Semmit nem felejtettem el elintézni, és a to do listáim is tele lettek a fontos pipákkal. Ami nem fontos, azt nem csináltam meg. Esőnadrág kell, aláöltözetből meg jobb a gyapjú, remekül döntöttem. A legnagyobb áldás a bőr túrabakancsom, 2. helyezett a vitorlás kabátom a szél ellen. A megrendelt télikabátom soha nem jött meg, de eddig megvoltam nélküle (értsd, túléltem a -20 fokos telet réteges öltözködéssel Észak-Norvégiában, téli kabát nélkül). Ja, és nagyon sokan jöttek el a búcsúbulimra. A szigeten, ahol vagyok, csak néhány ezren élnek, de a nagy házban az utca legvégén, ahol dolgozok, nem féltem még egyedül sem. Vettem nutellát arra a hétre, de az osloi reptéren megleptek egy ingyen kávéval. Azóta vettem pénzért is máskor, ne izguljatok. A brazil repjegyre még gyűjtögetek, de látogatóm volt is, és lesz is <3. És igen, hiányzik, és nem mentünk el wellnessezni akkor, de fél évvel később igen. Mindennek eljön az ideje. De Iphone-om lehet, hogy sosem lesz, viszont a Motorolámat imádom. Weboldalam még nincs, de nemsokára csinálok. Nyáron nem jutok haza, de tavasszal elég sokat voltam otthon, a karácsonyt pedig úgy döntöttem, hogy itt töltöm, mert kíváncsi voltam rá. Körömlakkból sokkal kevesebb is elég lett volna, és az összes jó ruhám sem hiányzik már egyáltalán, bőven elég 1-2. Viszont most is éhes vagyok, és most sem tudom, hogy igyak-e még egy kávét, vagy ne. A nap épp nem megy le még pár hétig, de ha azt túléltem, hogy télen -20 fok volt, és 2 hónapig nem jött fel egyáltalán, akkor ez gyakorlatilag bakkfitty lesz nekem.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://happilyeverbefore.blog.hu/api/trackback/id/tr6014054426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása